پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

هفته پژوهش

 

هفته پیش در دانشگاه یه کنفرانس برگزار کردم.فکر نمی کردم که این همه مورد توجه واقع بشه ،هر چند که یه سالن کوچیک در کنار نمایشگاه هفته پژوهش به برگزاری کنفرانس ها و ورک شاپ ها اختصاص داشت اما افراد علاقمند در کنفرانس های مورد نظر خودشون شرکت میکردن ،خلاصه نوبت به من رسید و به من گفتن که 45 دقیقه بیشتر فرصت ندارم و بعد از من هم چون آخر وقت بود نمایشگاه تعطیل میشد.من هم طبق معمول لپ تاپم رو روشن کردم و به ویدئو پروژکتور وصل کردم برای نمایش پاور پوینتی که آماده کرده بودم ،شروع به سخنرانی کردم ، موضوعی رو که ارایه میکردم برای همه جالب بود و به دقت گوش میکردن... وسطای برنامه بود که سالن بطور کامل پر شد  و به اندازه افراد نشسته ،هم سر پا ایستاده بودن و گوش میکردن... برای من خیلی جالب و امیدوار کننده بود ، احساس کردم که تلاشم برای آماده کردن مطالب  هدر نرفته....و من هم که از این همه شوق حضار برای شنیدن به وجد اومده بودم با شور و هیجان به صحبت هام ادامه دادم و با اینکه هوا سرد بود اما کلی عرق میکردم البته آخرای برنامه چند بار به من برای جمع بندی و تمام کردن صحبت هام از طرف گروه اجرایی تذکر داده شد اما با 5 دقیقه تاخیر تمام شد  و من هم از همه برای اینکه وقت گذاشتن برای این برنامه تشکر کردم که با تشویق حضار مواجه شدم ، و خیلی از حضار هم پیش من اومدن و کلی از من تشکر کردن و میپرسیدن که استاد کدوم دانشکده هستم و بعضی ها هم میگفتن چه استاد جوونی ..!!!! که من هم در پاسخ با خنده گفتم که استاد نیستم ....و بعضی ها هم ایمیلم رو برای پرسیدن سئوالات تخصصی خواستن که در اختیارشون قرار دادم.

بعد از چند روز ، بعضی از دوستانم رو که توی اون کنفرانس شرکت کرده بودن دیدم ، راجع به کیفیت ارایه  پرسیدم که اونو خوب  توصیف کردن و میگفتن شلوغ ترین ورک شاپی که توی هفته پژوهش برگزار شده بود ورک شاپ تو بود ، که خیلی استقبال شد..... ( ای جوووووون ..... !!!!!! ).

راستی هر چند که دیر شده اما یلداتون هم پسا پس مبارک..!!! شب یلدا رو هم ما در خوابگاه ( توی اتاق سیامک اینا  )  با دوستان دور هم بودیم و کلی خوش  گذشت و دوستان هم از خودشان حرکات موزون دروکردن  !!!! .( اشتباه نشود به سبک برنامه " صبح آمد " اجرا شد !!! )  ما هم  در صدر مجلس همانند پادشاهان بر اریکه قدرت تکیه زده ، تماشاگر ورزش دوستان بودیم و لذت میبردیم  و گهگاهی هم به آنها کیسه ای زر میدادیم...!!! ( منظور همان چیپس خودمان است ).

از تمام دوستانی که با هر نوع وسیله ارتباطی  (مانند : دود . کبوتر. ایما و اشاره . ایمیل و...) تولدم را تبریک گفتند نهایت  تشکر و سپاس را مینمایم امید است که در تولدهایتان جبران نمایم ( در اینجا جو ، ادبی حرف زدن منو گرفته  ).

درود و دو صد بدرود !!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام
این بار دیگه قصد ندارم سر به سرت بذارم. به همین خاطر بابت موفقیتت و مهمتر از اون به خاطر علاقه مندیت به اینجور فعالیتها بهت تبریک می گم و تحسینت می کنم.
در ضمن اگه دوست داشتی فایالهاتو برام بقرست. خوشحال می شم ببینم.

سلام مهدی
چه عجب...!!!!
ممنونم....
باشه برات میفرستم....
خوش باشی

فائزه جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://myrealylife.blogsky.com

سلام
بابا یه کمی خودتونو تحویل بگیرین
خوب شد وبلاگ زدینا :)))

منم خوبم
شکر خدا
دیشب تئاتر کرگدن بودیم
هم چی تئاتر خوب بود جز همونی که ذکر شد :)


موفق باشید

سلام
همین که دوستان بهم لطف دارن بسه... !! ؛-)
آهان از او لحاظ.....
تیاتر خوش گذشت که....؟
خوش باشی

ناهید جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.nahidmis.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااام
واقعا خوشحالم از اینکه ارائه ی خوبی داشتی.وافعا میگم.
از ته دلم ذوق کردم.
ما به تو افتخار میکنیم آقا نیمای گل.
دورود و دو صد بدرود بر شما دوست و همراه گرامی !

سلام
ممنونم....از لطفت سپاسگذارم.....
خوش باشی

خودم جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ب.ظ

ای جوووون. به به .به به....(هنگام خواندن جمله یه دست بالا بیاد.:-) خوشحالیم.

luna جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://luna-lovely.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
من همین جام زیر سایه ی حق میگذرونم.
به به....منو ببخشید به کل فراوش کردم...تولدتون رو..یعنی یک مدت تو نت نیومدم.
ولی در کل از ته دل تولد گذشتتون هر چند که دیر شده رو تبریک میگم...
و براتون از خداوند عمر با عزت رو خواستارم
موفق باشید

سلام
خدا رو شکر که در سلامت کامل هستید....
ممنونم......شما لطف دارین....
خوش باشی

نهال شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

بابا پژوهش !
یه کم کنفرانس بده واسه اعتماد به نفست خیلی خوبه !
بابا تولد ...به جانه نهال !خیلی آدم ضایعی هستم !خودم اعترف میکنم ...تولدت مبارک و ایشاله هی بزرگ تر بشی و توی کنفرانسهای بعدی مراحل ترقی و تی بکشی همین جوری پیشرفت کنی !!!

سلام
به به....چه عجب از اینورا.....
ممنونم....انشاالله نصیبت بشه....
این دفعه شما را بخشیدیم....!!!!!!
خوش باشی

مهدی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ب.ظ

خیله خوب بسه دیگه
خیلی داره روت زیاد می شه ها
همه تحویلت می گیرن دیگه لوس نشو یکی دوتا نارگیلم واسه ما بنداز پایین

علیک سلام
به کوری چشم بعضیا دوستان به ما لطف دارن....
جوابتو بعدا خواهم داد....حضوری...
خوش باشی

ماهی خانوم شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ

کجایی پس؟
تولدتم مبارک!

سلام
خوبی؟شرمنده....میام.
سرم حسابی شوغوله....
ممنونم.....
خوش باشی

مانی سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام نیمای عزیز
امیدوارم که هر جا هستی خوب و خوش باشی
راستش این روزا دست و دلم برا وبلاگ نمی ره خودتم احساس کردی که!!
بعضی وقتا اینطور میشه دیگه.
مواظب خودت باش

سلام مانی جون
امیدوارم که اوضاع بهتر بشه.....
ممنونم
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد